Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen bij Markant Theater Maashorst. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met het Informatiepunt.
Vragen over je account:
Ik heb geen wachtwoord. Hoe kom ik daaraan?
Wanneer je jezelf aanmeldt op de website, ontvang je per e-mail je tijdelijke wachtwoord. Met je e-mailadres en wachtwoord kun je inloggen op de website. Ben je een nieuwe gast? Vul dan alle contactgegevens in en bewaar deze (klik op de link 'Wijzigen').
Ik heb problemen met het aanmaken van een account. Hoe kan dat?
Waarschijnlijk maak je gebruik van een verouderde internetbrowser. Check hier welke versie je hebt en of er een update plaats moet vinden.
Ik weet mijn inloggegevens niet meer en kan deze ook niet opvragen omdat mijn e-mailadres verouderd is. Wat nu?
Stuur een e-mail met je oude én nieuwe e-mailadres naar informatiepunt@markantmaashorst.nl. Wij passen het zo snel mogelijk aan.
Vragen over je tickets:
Hoe kan ik online tickets bestellen?
- Plaats je voorstelling in het winkelmandje en klik op 'afrekenen'. Als je een actiecode hebt, kun je deze hier invullen.
- Bepaal je plaatskeuze (automatisch of zelf kiezen) en bepaal het aantal stoelen (= aantal tickets).
- Klik op 'Verder'. Log in met je account of maak een account aan. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten' om een e-mail te ontvangen met je wachtwoord.
- Rond je bestelling af met de betaling en je ontvangt per e-mail een bevestiging.
Ik heb een voorkeur voor bepaalde plaatsen, kan ik dat aangeven?
Ja, dat kan. Je ziet het vanzelf wanneer je de tickets boekt.
Wat betekent wachtlijst?
Wanneer een voorstelling is uitverkocht, kun je jezelf via de website op de wachtlijst plaatsen. Indien er tickets geretourneerd worden, wordt de eerste op de wachtlijst door het informatiepunt gebeld.
Hoe reserveer ik een stoel voor rolstoelgebruikers?
Zowel in de theaterzaal als in de evenementenzaal zijn er een beperkt aantal plaatsen voor gasten in een rolstoel. Vanwege de brandveiligheid kunnen er geen extra rolstoelplaatsen gecreëerd worden. Het is daarom belangrijk dat je voorafgaand aan jouw bezoek aan Markant Theater Maashorst aangeeft dat je gebruik maakt van een rolstoel. Dit geldt ook wanneer je tickets hebt gekocht via een extern verkooppunt.
Reserveren van een rolstoelplaats via de website is niet mogelijk. We vragen je dan ook contact op te nemen met het Informatiepunt via informatiepunt@markantmaashorst.nl of 0413-256110.
Ik heb tickets gekocht via iDeal maar ik krijg ze niet binnen. Wat nu?
Soms zijn er storingen bij iDeal (zie hiervoor beschikbaarheid.ideal.nl). Zie je dat er foutmeldingen zijn bij je bank, bel of mail dan met het informatiepunt: 0413 25 61 10.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling wel gelukt?
Controleer in je e-mailomgeving de map waarin je spamberichten terechtkomen. Ook is het belangrijk dat je na je online betaling klikt op 'Voltooien' om terug te keren op de website. Als je betaling gelukt is, ontvang je binnen een uur de tickets.
Wanneer ontvang ik mijn online bestelde tickets?
Als je e-tickets koopt, ontvang je direct een e-mail met de link van de e-tickets wanneer de betaling bevestigd is. Wanneer je kiest voor tickets per post, dan ontvang je jouw tickets binnen 3 weken thuis.
Kan ik mijn tickets annuleren?
Je kunt je tickets tot 24 uur voor de betreffende voorstelling retourneren*. Boek ze kosteloos om voor een andere voorstelling, of kies voor een tegoedbon (minus €2,50 annuleringskosten per ticket). De tegoedbon is 3 jaar geldig. Voor tickets gekocht via andere verkoopkanalen gelden hun regels.
*Retourneren van of restitutie op reeds gekochte tickets uit de speciale pakketten en series is niet mogelijk.
Ticketkosten zijn uitgesloten van teruggave.
Overige vragen:
Wat is Markant Compleet?
Bij diverse voorstellingen in de theaterzaal heb je de mogelijkheid om het Markant Compleet arrangement te reserveren bij je tickets. Lees meer over dit arrangement.
Waar kan ik parkeren?
Kijk voor meer informatie over parkeren in de buurt van Markant op de pagina 'parkeren'.
Is het mogelijk om in de buurt te dineren?
Direct naast ons pand vind je Restaurant Cusco. Je geniet er volop van al het moois én vooral al het lekkers dat Zuid-Amerika te bieden heeft. Wie er een stap binnenzet waant zich in Peru, in Cusco. Een bruisende stad met heerlijk Zuid-Amerikaans eten, swingende muziek en een labyrint van mooie steegjes. Een inspiratiebron voor de keuken, door haar rijke geschiedenis en eeuwenoude culinaire tradities. Reserveer via www.restaurantcusco.nl.
Heb je vragen over reserveringen, dan kun je ook contact opnemen via 0413 26 45 88.
Kijk op Hart van Uden voor meer restaurants in Uden.
Ik ben te laat voor een voorstelling. Wat nu?
Je wordt in de zaal toegelaten op een geschikt bevonden moment, dit overleggen we met de artieste/het gezelschap. In sommige gevallen kan dit pas na de pauze.
Zijn er stoelverhogers aanwezig?
Voor de kleinere bezoekers van de theaterzaal zijn er stoelverhogers beschikbaar. Deze kun je voor aanvang van de voorstelling kosteloos afhalen en na afloop van de voorstelling weer inleveren.
Zijn er gastdames en -heren aanwezig?
Voor aanvang en tijdens de voorstellingen zijn in de foyer, theaterzaal en evenementenzaal gastdames en/of gastheren aanwezig om je te helpen bij al je vragen. Spreek hen gerust aan als je hulp of advies wenst.
Mag je zelf eten en drinken meenemen?
Het meenemen van eigen eten en drinken is niet toegestaan. Bij de meeste voorstellingen ben je vanaf één uur voor aanvang van harte welkom om iets te komen drinken of eten in onze foyer. Natuurlijk ben je ook van harte welkom om te komen lunchen of dineren bij Restaurant Cusco.
Welke regels gelden m.b.t. roken & mobiele telefoons?
Het is verboden mobiele telefoons aan te laten staan tijdens voorstellingen, concerten en events in de theaterzaal. Betreft roken geldt sinds 1 januari 2008 een algeheel rookverbod. Dit geldt ook voor e-sigaretten. Roken is alleen toegestaan op het balkon van de evenementenzaal.
Mag ik fotograferen, filmen of geluidopnames maken?
Het is verboden tijdens de voorstellingen, concerten en events foto’s, film- of geluidsopnamen te maken.
Markant Theater Maashorst maakt mogelijk foto- en/of filmopnames. Als je het pand betreedt, ga je ermee akkoord dat de organisatie mogelijk beeld- en/of geluidsopnamen van je maakt en deze verspreidt via alle mogelijke mediavormen.
Waar kan ik terecht met een klacht over Markant Theater Maashorst of een voorstelling?
Wanneer je een klacht hebt over Markant Theater Maashorst of over een voorstelling, concert of event, kun je deze indienen via informatiepunt@markantmaashorst.nl. Ook kun je tijdens of na de voorstelling, het concert of event een klachtenformulier vragen bij de garderobe, deze invullen en inleveren bij de garderobe. Wij nemen je klacht altijd in behandeling en nemen contact met je op.
Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?
Geen probleem, wij staan voor je klaar! Neem contact op met het informatiepunt, telefonisch te bereiken op 0413 25 61 10 of via e-mail informatiepunt@markantmaashorst.nl.
Vragen over betalen:
Ik heb nog theater- of tegoedbonnen, kan ik die inleveren?
Bij een betaling via de site is er de mogelijkheid onze eigen cadeau- of tegoedbon met unieke code of de Podium Cadeaukaart in te leveren.
Heb je een tegoedbon van ons theater? Dan kan deze worden ingeleverd door bij de betaalwijze op Tegoedbon te klikken. Hierna krijg je de mogelijkheid om de unieke code in te vullen.
We kunnen theater- of tegoedbonnen die voor 13 maart 2019 zijn uitgegeven niet via een online bestelling verwerken. Heb je een theater- of tegoedbon zonder code? Neem dan voor het reserveren contact op met het informatiepunt via 0413-256110 of stuur een e-mail naar informatiepunt@markantmaashorst.nl.
Wat is iDeal?
iDeal is een directe betalingsmethode op het internet. Je betaalt met iDeal de reservering direct met Internetbankieren via je eigen bank.
Waarom betaal ik €1,95 ticketkosten per ticket?
Deze kosten hebben betrekking op diensten zoals systeemkosten, datacommunicatiekosten, distributiekosten, verkoopkosten, personeelskosten en bancaire kosten. Dit geldt zowel bij reserveringen via internet als telefonisch of bij het Informatiepunt. Je betaalt deze kosten als tegemoetkoming in de kosten die Markant maakt voor het verkopen van tickets.
Ticketkosten zijn uitgesloten van teruggave.
Cadeaukaart 'Hart van Uden'
Betalen met de cadeaukaart 'Hart van Uden' voor een theaterticket kan uitsluitend bij ons informatiepunt. We verwelkomen je graag tijdens onze openingstijden.